Wysyłka

Na Dalmatinka.pl dbamy o to, abyś szybko i sprawnie otrzymał swoje zamówienie. Przesyłki pakujemy szybko i sprawnie, a robimy to naprawdę ładnie:)

1. ILE KOSZTUJE WYSYŁKA ?

2. ILE TRWA DOSTAWA ?

3. JAKI KURIER PRZYWIEZIE MI PACZKĘ?

4. CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ PRZESYŁKĘ?

5. CZY KURIER BĘDZIE SIĘ ZE MNĄ KONTAKTOWAŁ?

6. CZY MOGĘ UMÓWIĆ SIĘ Z KURIEREM NA OKREŚLONĄ GODZINĘ ODBIORU PACZKI?

7. CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ KURIEROWI ZA POBRANIEM ?


1. ILE KOSZTUJE WYSYŁKA ?

Na Dalmatinka.pl zapewniamy darmową dostawę kurierem DPD oraz Paczkomatem INPOST dla zamówień powyżej 199 zł. Wysyłka pozostałych zamówień kurierem DPD i INPOST kosztuje 9,90 zł. 

2. ILE TRWA DOSTAWA ?

Zamówienia złożone do godziny 16:00 wysyłamy tego samego dnia, a kurier DPD dostarczy je w ciągu 24h roboczych.

Zamówienia złożone po 16:00 wysyłamy następnego dnia roboczego, a kurier DPD dostarczy je w ciągu 24h roboczych.

Szczegółowe informacje o czasie dostawy konkretnego produktu są zawsze dostępne na karcie produktu.

3. JAKI KURIER PRZYWIEZIE MI PACZKĘ?

Na dalmatinka.pl współpracujemy tylko z najlepszymi dostawcami - dlatego zamówione u nas zegarki dowiezie Ci kurier DPD Polska bądź przesyłkę odbierzesz w paczkomacie INPOST.

4. CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ PRZESYŁKĘ?

Tak, bez problemu możesz śledzić swoją przesyłkę. Wystarczy, że klikniesz w numer listu przewozowego, który znajdziesz w emailu potwierdzającym wysłanie zamówienia od dalmatinka.pl lub w szczegółach zamówienia na Twoim koncie w dalmatinka.pl

5. CZY KURIER BĘDZIE SIĘ ZE MNĄ KONTAKTOWAŁ?

Kurier DPD wyśle Ci emaila pod tytułem "Powiadomienie", w którym poinformuje Cię o planowanym dniu i przedziale godzinowym dostawy przesyłki oraz poda Ci imię oraz bezpośredni numer telefonu do kuriera dostarczającego Ci przesyłkę. Pamiętaj, że kurier nie ma obowiązku kontaktować się z Tobą bezpośrednio, nie ma obowiązku do Ciebie dzwonić. Jeżeli chcesz się z nim skontaktować, to najlepiej zadzwoń do niego i ustal szczegóły przez telefon.

6. CZY MOGĘ UMÓWIĆ SIĘ Z KURIEREM NA OKREŚLONĄ GODZINĘ ODBIORU PACZKI?

Niestety, nie ma możliwości umawiania kuriera na dostawę paczki o określonej godzinie. Nie mamy na to wpływu my jako sklep, ani sam kurier rozwożący paczki. Kurier nie ma formalnie obowiązku dzwonienia do klienta i informowania o dostawie. Natomiast Kurier DPD wyśle Ci emaila o planowanym przedziale godzinowym dostawy i poda imię oraz bezpośredni numer telefonu do kuriera dostarczającego Ci przesyłkę - możesz do niego zadzwonić i spróbować ustalić szczegóły.

7. CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ KURIEROWI ZA POBRANIEM ?

Tak. Jeżeli Twoja forma płatności to "za pobraniem", to możesz zapłacić kurierowi karta płatniczą lub gotówką. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Zamknij
pixel